fredag 19 maj 2017

Purrfect Pawlish - PurrPurr

Det tyvärr avsomnade svenska indiemärket Purrfect Pawlish gjorde en hel del finingar och detta är verkligen inget undantag: PurrPurr, som jag minns det från en liten jubileumskollektion.
Underbar djup lila som lutar mer åt det röda än det blå och innehåller glitter samt holopigment som ger spridda holoregnbågar. Svårt att fånga med kameran men jag hoppas att jag kan vara med på Sminkan & Emmas holofredag ändå - det *finns" regnbågar där även om de inte hoppar upp och slår en i ansiktet.

Perfekt applicering med välpigmenterad färg (katthåren är eget tillägg...), två lager här och så Seche Vite som topplack.


3 kommentarer:

  1. Men har jag missat ditt bidrag?! Det var det värsta, kasst av mig, jag ber om ursäkt. Lacket ser jättefint ut, jag visste inte att det var ett svenskt märke.

    SvaraRadera