måndag 30 mars 2015

Glam Polish - A Land Without Magic

Detta är mitt första lack från Glam Polish och det var en angenäm bekantskap, som får bli veckans bidrag till Blå Måndag hos Makeupbyblowfish. Detta lack är från höstkollektionen 2014 "Welcome to Storybrooke" som är inspirerad av TV-serien Once Upon a Time.
Själv har jag bara sett enstaka avsnitt av serien och har väl inte varit jätteimponerad. Men vem vet, den kanske tar sig (som Grimm, t.ex)
Åter igen är det ett lack som balanserar mellan blått och grönt. Underbart skimrande havsblågrönt, får man väl säga, skimren och holoeffekten gör att det är som att titta ner i ett sagohav där man ser ljusen från en undervattensstad.

Tre lager. ett lager Seche Vite som topplack.

Lampa med vitare ljus:
 Blixt:
 Lampa:


2 kommentarer:

  1. Riktigt snygg färg :)
    Jag gillar inte den serien heller..
    Tack för att du var med på blå måndag, det betyder jättemycket för mig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) alltid kul att vara med.
      Jag var helt klart nöjd med inköpet av detta lack :)

      Radera