måndag 15 december 2014

OPI - Yoga-ta Get This Blue

En gammal goding är mitt bidrag till Blå Måndag hos makeupbyblowfish idag; Yoga-ta Get This Blue från OPIs India-kollektion 2008.
Jag äger faktiskt inte ens detta lack utan har det på grund av ett spontant besök på nagelsalongen i husets bottenplan i lördags. Men jag borde nog ha det för det här är jättefint, djupt marinblått med underbart skimmer i. Två lager tror jag de använde här.
Dock var jag inte alls imponerad av deras överlack, trots det plus uv-ljus tog det evigheter för lacket att torka. Så har det varit varje gång jag varit där så det är nog inte de färgade lackens fel.

Dagsljus:
 Lampa:


2 kommentarer:

  1. Riktigt snygg färg på det här! :)
    Tack för att du var med idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är ljuvlig.

      Och tack för att du tagit på dig värdinneskapet :)

      Radera