torsdag 19 september 2013

Linda Johansen - Paso Double

Rosa Torsdag! Yay!
Detta är ett lack från Linda Johansens senaste kollektion Ballroom, tydligen ska hon vara med i den norska versionen av Let's Dance och har därför detta tema på årets höstkollektion. Må så vara med det, jag har sett den svenska varianten en gång så vitt jag minns, men är hon lika bra på dans som på lack borde det nog gå bra. På förra holofredagen visade jag det otroligt vackra Razzle Dazzle och här har vi en tjusig sak till, Paso Double.

Rödrosa med rosa skimmer. En färg jag aldrig kan ha för mycket av verkar det som, den här är släkt med både OPI Let me entertain you och Diamond Cosmetics Gypsy Pink.Det som gör den lite speciell i rödrosaskimmerfacket är ett mörkt guld/honungsfärgat skimmer som syns ganska bra i flaskan men är svårare att hitta på naglarna. Den ger mest en trevlig skiftning åt naglarna, man kan vagt ana den i dagsljusbilden. Tyvärr har det bara regnat och varit molnigt de dagarna jag hade denna manikyr, annars är det möjligt att sol hade lockat fram även det skimret mer.

I dagsljus - denna bild är den mest färgrätta:

 Och i lampsken:
Det är tre lager ni ser här, fortfarande lite VNL men inte så det stör, inga problem med appliceringen.
Ett väldigt fint lack, fick komplimanger på gymet till och med. Inköpt på Norway Nails.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar