fredag 20 september 2013

Enchanted Polish - The Youth

Holofredag!
Och här kommer ett lack till från senaste beställningen från Norway Nails, Enchanted Polish The Youth från kollektionen Time to pretend. EP har ju verkligen haft, i alla fall i de lacksammanhang jag sett, nästan fanatiska fans och det blev så att Norway Nails släppte sina lack vid vissa oannonserade klockslag och med restriktioner om att man bara fick köpa en flaska. Jag hade spanat in The Youth redan innan så jag blev glad när jag kom in på sidan och den fanns tillgänglig.

Och den är jättejättefin! Jag ville försöka locka fram grönt ur den så jag lade ett lager av a englands tealgröna Saint George i botten och toppade med två lager av The Youth. Seche Vite som överlack, inga problem med appliceringen på nåt sätt.
I vanligt dagsljus är det en duokrom som skiftar mellan en kall grön och lila. Får den ljus på sig flammar den dock upp och presenterar tjusiga regnbågar. Stod bara och stirrade på mina naglar i lampskenet igår när manikyren precis var färdig så ni får ursäkta bildspammet.

 



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Definitivt! Jag hade svårt att sluta stirra på mina naglar.

      Radera
  2. Svar
    1. Ja. Gillar man grönt och holo är man i en trygg hamn här.

      Radera
  3. Svar
    1. Det var sjukt vackert! Enchanted är nog de dyraste lack jag köpt men de är otroligt fina också (måste ursäkta mig lite för mig själv...)

      Radera