torsdag 22 augusti 2013

Jade - Déjà Vu

Och denna vecka är jag med på Rosa Torsdag igen! Med ett lack som lika gärna hade kunnat kvala in på holofredag dessutom. Vi pratar alltså rosa holo här, och ingen mesrosa heller
Jag har bara två st lack från Jade men jag har bara bra erfarenheter; lättlackat, torkar snabbt. Mina kommer från Llarowe.

Här har vi lacket i dagsljus, en snygg färg även utan sina regnbågar. Tre lager. Färgen är lite kallare än den ser ut här men det är en stark rosa oavsett, där man kan se ett skimmer.

 Här har jag inte lyckats. Detta lack har fantastiskt fina regnbågar men jag lyckas inte få till nån bra bild.
Jag gillar det här lacket. Fin färg även utan sina regnbågar, bra egenskaper och regnbågarna är dessutom jättetjusiga när de bryter fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar